La pedoclastia si cela dietro a un’arte inquietante

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Il commento che segue è di un nostro lettore, Sergio, che ci ha segnalato la notizia di una mostra d’arte a Cremona, dove sono stati utilizzato cartelloni pubblicitari della città per mostrare dipinti dell’artista Nicoletta Ceccoli, specializzata in inquietanti immagini a tema MKULTRA, complete di chiare allusioni agli abusi sui minori.

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Per denominare questa effervescenza infernale, il termine pedofilia (amore per i bambini) è volutamente ambiguo inserendosi in una tattica e mistificatrice mirante, secondo la progressione prevista dalla finestra di Overton, all’ ormai prossimo sdoganamento e alla totale accettazione di tale perversione sessuale da parte di una popolazione spiritualmente accecata e sprofondata in particolare nell’ imbestiamento lussurioso.
Anche il termine pederastia mostra dei limiti, esprimendo in modo precipuo una attrazione omosessuale verso maschi adolescenti.
Il termine da utilizzarsi in quanto il più aderente ad esprimere tale sordido e criminale abominio, sfuggendo in tal modo ad ogni imposta manipolazione neolinguistica, è pedoclastia, ovvero l’odio profanante, violatorio e distruttivo verso l’infanzia, esplicita e sfacciata rivelazione del “misterium iniquitatis”.
“Lasciate che i bambini vengano a me e non glielo impedite, perché a chi è come loro appartiene il regno di Dio. In verità vi dico: Chi non accoglie il regno di Dio come un bambino, non entrerà in esso.” (Marco, 10, 14-15).
Per analogia l’infanzia si richiama alla primordiale età dell’oro, infanzia dell’umanità, quando nella pace derivante dalla consuetudine della presenza divina, si poteva godere l’armonica condizione della perfetta conoscenza tradotta nella rettitudine dell’azione; paradiso edenico perduto in seguito alla Caduta nell’illusione dualistica, ma che è possibile recuperare nel totale e sacrificale abbandono alla volontà divina che solo può condurre alla compiuta reintegrazione nell’unitaria natura teandrica propria della perfezione umana. 
Invece l’orgoglioso ed inane tentativo perseguito dal mondo moderno e dalle oscure e tenebrose potenze che lo sostanziano di restaurare, ma in sfida e in odio a Dio, un sedicente infernal-paradiso in terra, non può trovare che nello stupro dell’infanzia che del vero paradiso terrestre è corporeo, reale e quotidiano simbolo, la più consona ed adeguata espressione della propria natura luciferica, del proprio inevitabile fallimento e della rabbia impotente che ne deriva.

vigilantcitizen.com – An art exhibition in Cremona, Italy used city billboards to display paintings by artist Nicoletta Ceccoli who specializes in disturbing MKULTRA-themed imagery, complete with clear allusions to child abuse. Here’s a look at this horrific display of elite depravation.

Sprawling over 20 km (12.5 miles) and 40 billboards, an art exhibit turned the city of Cremona, Italy into a gigantic celebration of MKULTRA. Indeed, this year’s edition of Affiche, an “atypical exhibition” using city billboards to display art, featured paintings by Nicoletta Ceccoli – a famed artist who specializes in disturbing yet blatant images referring to Monarch programming. Of course, this subject matter comes with the obligatory references to child abuse, human trafficking, and satanic rituals.

Nicoletta Ceccoli is a prolific artist whose works were shown in prestigious collections throughout the world. She’s also illustrated children’s books and worked with a long list of corporations such as Random House, Mondadori, Simon and Shuster, Barefoot Books, Greem Press, Fabbri, Arka, Fatatrac, Europacorp, Macy, Diesel, Houghton Mifflin, Henry Holt, Mc Cann Lowe, United Airlines and Vogue.

The global elite loves Ceccoli’s work and is willing to reward her with generous contracts. Are these people bothered by the fact that nearly all of her paintings refer to the most horrific practice known to mankind? No. The symbolism relating to Monarch programming is actually part of their sick “culture”. They love to be surrounded by it and they want us to be surrounded by it as well.

Nearly every painting made by this artist is replete with MK symbolism and all kinds of “codes” hinting to sadistic abuse. And, for some reason, Affiche 2020 selected these paintings to be plastered all over the city of Cremona.

Affiche 2020

On its official website, Affiche 2020 describes itself as follows:

Affiche is an atypical exhibition, set up in the spaces that are normally reserved for advertising or electoral posters. Affiche is an exhibition that expands throughout the city with a journey of about 20 kilometers. Every year the large-format artworks of a great international illustrator are shown and his images – usually published in magazines, newspapers and books – are presented directly to passers-by, whether they are strolling, or traveling by car or bicycle. The exhibition space is the city itself.

Here are some of the paintings put on display by Affiche 2020.

Controversy

It doesn’t take an expert in symbolism to realize that there’s something terribly wrong with these paintings. And Cremona citizens immediately protested this exhibition. Here’s an excerpt from an Italian news article about the exhibit (free translation)

In Conclusion

I could spend all day posting paintings by this artist and explaining their obvious and disturbing meanings. Nearly everything she does is replete with the exact pattern of symbolism that’s been described on this site for years. Furthermore, it is absolutely impossible to make sense of her work without understanding the sick world of MK symbolism and its system of abuse and satanic rituals.

The fact that this artwork merely exists is disturbing enough. The fact that it is actually being celebrated and plastered across billboards is a complete travesty.